Politica de livrare
- Plasarea comenzii
Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate . Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului sau serviciului.
Prin finalizarea comenzii clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
Prin finalizarea comenzii, clientul consimte că CIOLTEA CATALIN DANUT PFA. poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Aurashop.ro, în orice situație în care este necesara contactarea clientului.
- Modalitati de livrare – curier național
Coletul cu produse va fi livrat acasă, print-un curier cu care colaborăm.
- Costuri de livrare
– Costul de livrare se calculeaza automat pe site, în funcție de adresa de livrare și de greutatea coletului. Acest cost este suportat de client. Acesta va fi achitat la destinatie de catre cumparator. Livrarea se va face prin FAN courier.
- Termenul de livrare
Termenul de livrare este 3-7 zile lucrătoare deoarece produsele noastre sunt realizate la comanda
Vă vom notifica când coletul a plecat de la noi.
Din momentul în care predăm coletul curierului, produsele pot ajunge în 1-2 zile lucrătoare (excepție sâmbătă și duminica și zilele de sărbători legale), la adresa completată în formularul de comandă. Există totuși și situații în care coletul poate ajunge la destinație după mai mult de două zile, dar de regulă acest lucru depinde de curier. Din acest motiv nu putem garanta un timp minim de livrare.
- Condițiile de livrare
AuraShop va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
În cazul în care veți comanda un produs care momentan nu este pe stoc, vă vom informa despre aceasta situatie. Vom putea livra un produs similar, având acelasi preț, cu acordul dvs.
Clientul va fi contactat telefonic de catre curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii comenzii pe site.
Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar selectat, în caz contrar acesta va supora taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări.
În cazul livrarii la locul de muncă al clientului, caz în care curierul nu poate avea acces în locația respectivă, clientul trebuie să se asigure că poate receptiona comanda.
Livrarea se considera a fi îndeplinită de către Savebee, la momentul predării produselor comandate către client la adresa selectata de acesta la momentul plasării comenzii.
Detaliile de livrare a produselor sau serviciilor incluzand, dar nelimitându-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuala din partea CIOLTEA CATALIN DANUT PFA., fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora.
- Receptia produselor
Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri. Orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunostință comerciantului în cel mult 2 zile de la data livrării.(trimitere fotografii)