Politica de retur
Politica de Retur
1. Dreptul de Retragere din Contract
Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contract, respectiv de a returna un Bun sau de a renunța la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la data în care intră în posesia fizică a Bunului achiziționat, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Conform OUG nr. 34/2014, această politică de retur se aplică doar clienților persoane fizice.
2. Modalitatea de Exercitare a Dreptului de Retragere
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să trimită o declarație neechivocă prin e-mail.
3. Condițiile de Returnare a Produsului
În cazul în care Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în termenul legal de 14 zile, produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, de preferință în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele, eventualele cadouri și documentele care l-au însoțit.
4. Rambursarea Sumei Achitate
Dacă Comanda a fost achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 zile de la data notificării privind retragerea din Contract. Suma rambursată va fi echivalentă cu cea achitată de Cumpărător la plasarea comenzii, incluzând și taxa de transport.
5. Cheltuielile de Returnare
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Cumpărător. Rambursarea se va face după cum urmează:
- Pentru Comenzile achitate cu Card Online: returnarea sumei pe același card utilizat la tranzacționare sau generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
- Pentru Comenzile achitate cu Ramburs sau Ordin de Plată: prin virament bancar într-un cont furnizat de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
Suma aferentă returului se va rambursa într-un cont bancar valid (în lei), deschis pe numele titularului de factură.
6. Amânarea Rambursării
Vânzătorul poate amâna rambursarea până la primirea Bunurilor returnate sau până la primirea dovezii că acestea au fost expediate, luându-se în considerare cea mai recentă dată.
7. Testarea și Verificarea Produselor
În cazul vânzărilor la distanță, Cumpărătorul are dreptul de a testa și verifica Bunurile achiziționate în același mod în care ar face-o într-un magazin fizic. De exemplu, poate deschide capacul unei lumânări pentru a testa aroma, dar nu o poate aprinde.
8. Starea Produselor Returnate
Dacă produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca noi (ambalaj deschis, accesorii lipsă, Bun deteriorat), Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea Bunului în stadiul inițial sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea acestuia ca resigilat. Alternativ, la solicitarea Cumpărătorului, produsul poate fi reexpediat, costurile de livrare fiind suportate de Cumpărător.
Vânzătorul va reține o sumă ce reprezintă diminuarea valorii Bunului cu un procent de 5%-50% din valoarea inițială, în funcție de starea acestuia. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată Cumpărătorului la recepționarea Bunurilor returnate.
9. Situații Excepționale
Dacă un Bun și/sau Serviciu comandat nu poate fi livrat de Vânzător, acesta va informa Cumpărătorul în cel mai scurt timp. Dacă Comanda a fost achitată, contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, împreună cu taxa de transport, va fi returnată în maxim 7 zile de la data informării.
10. Bunuri pentru care nu se Asigură Dreptul de Retragere
Bunurile personalizate nu pot fi returnate, deoarece sunt create conform specificațiilor clientului și nu pot fi schimbate sau returnate. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în caz de abuzuri (returnări repetate).